Voorzitter Wilma Leermakers overleden | Stichting Eline-de Cirkel is Rond
← Terug naar Nieuws

Voorzitter Wilma Leermakers overleden

Tot ons grote verdriet moeten wij u mededelen dat onze voorzitter en penningmeester, en mede-oprichter van de Stichting

Wilma Leermakers

op 3 november 2020 is overleden. Sinds eind 2019 was de longkanker, waar zij in 2015 succesvol voor was behandeld, weer teruggekeerd. De combinatie met covid-19, die zij eind oktober 2020 bleek te hebben opgelopen, bleek binnen enkele dagen fataal.

Met Wilma verliest de Stichting een van de oprichters en een drijvende kracht. De maatregelen i.v.m. de covid-19 pandemie zijn er mede de oorzaak van dat met name de gebrukelijke bezoeken aan de ondersteunde leerlingen in het afgelopen jaar niet hebben kunnen plaatsvinden. Tezamen met Jim Kuijper, echtgenoot van Wilma en tot nu toe adviseur van de Stichting, zullen we alles op alles zetten om de activiteiten in de geest van Wima voort te zetten.

Maaike de Wijs, secretaris

Donn Knol, algemeen bestuurslid

(Noord Hollands Dagblad - Schager Courant - 10 november 2020)