De Beste Wensen voor 2017!!! | Stichting Eline-de Cirkel is Rond
De cirkel is rond, maar wij willen die laten groeien.
← Terug naar Gedichten, gedachten en wensen

De Beste Wensen voor 2017!!!

Stichting Eline wenst alle donateurs, belangstellenden en andere vrienden een bijzonder mooi en vredig 2017.

Geloof

Ik kan het niet voelen, ik kan het niet aanraken

Geloof

Ik moet het ervaren

Hoop

Wat ieder mens heeft

Hoop dat het leven zich betert, positief ontwikkelt, voor iedereen

Liefde

Dat we hier omringd door mogen worden

Liefde

Dat mensen zich er altijd door laten leiden bij wat er in hun leven gebeurt

Geloof, Hoop en Liefde

Ik geloof in de krachten die met de geboorte van het Mensenkind op aarde zijn gekomen.

Ik blijf hopen dat mensen deze levenshouding willen gebruiken om een mooiere aarde te creëren voor iedereen

Ik ben ervan overtuigd dat dit alleen bewerkstelligd kan worden door de Liefde voor en door een ander.

Mooie Kerstdagen, dat de viering van de geboorte van dit Mensenkind ook voor jullie een begin van een nieuw leven mag zijn.

WLK